Detailní popis produktu
-
RÁM
Scale 3 Carbon / Technologie IMP / HMF BB9 / Patky SW na Boost 12x148 mm Vyspělý systém tlumení SDS2 ICCR vnitřně vedená kabeláž
-
VIDLICE
RockShox Judy Silver TK Solo Air Osa 15x110mm QR / 42mm offset / Kónický krk Nast. odskok, Lockout, 100mm zdvih
-
OVLÁDACÍ SYSTÉM
Technologie SCOTT RideLoc / ovládání pod řídítky / integ. objímka v gripu
-
PŘEHAZOVAČKA
Sram NX Eagle 12 rychlostí
-
ŘAZENÍ
SRAM SX Eagle Trigger
-
KLIKY
SRAM SX Eagle DUB Boost 32T
-
BB-SET
SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm
-
ŘETĚZ
SRAM CN SX Eagle
-
KAZETA
SRAM SX-PG1210 / 11-50 T
-
BRZDY
Shimano MT200 Disc
-
ROTOR
Shimano SM-RT10 CL / 180/F a 160/R
-
ŘIDÍTKA
Syncros Alloy 6061 T shape Flat / 9° / 740mm Gripy Syncros Pro, Lock-On
-
PŘEDSTAVEC
Syncros FL2.0 6° / integrated Spacer & Top Cap 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
-
SEDLOVKA
Syncros / 31.6x400mm
-
SEDLOVKA
Syncros Belcarra Regular 2.5
-
HLAVOVÉ SLOŽENÍ
Syncros Pro Drop-In / Tapered 1.5"-1 1/8" Průměr ložisek 42 mm a 52 mm
-
PŘEDNÍ NÁBOJ
Formula CL-811 / 15x110mm
-
ZADNÍ NÁBOJ
Formula CL-3248 / Boost 12x148mm
-
VÝPLET
Stainless Black 15G / 1.8mm
-
RÁFKY
Syncros X-25 / 32H / 25mm
-
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Schwalbe Rapid Rob 29x2.25" / Active line
-
ZADNÍ PLÁŠŤ
Schwalbe Rapid Rob 29x2.25" / Active line
-
HMOTNOST V KG (CCA)
12.40
-
HMOTNOST V LB (CCA)
27.34
-
MAX. SYSTÉMOVÁ HMOTNOST
128 kg Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné zavazadlo.
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
S |
|
M |
|
A |
HEAD TUBE ANGLE |
|
|
|
|
|
|
69.5 ° |
|
69.5 ° |
|
69.5 ° |
|
69.5 ° |
|
|
|
|
|
B |
HEAD TUBE LENGTH |
|
|
|
|
|
|
95.0 MM |
100.0 MM |
115.0 MM |
125.0 MM |
|
|
|
|
C |
TOP TUBE HORIZONTAL |
|
|
|
|
|
|
575.0 MM |
600.0 MM |
625.0 MM |
650.0 MM |
|
|
|
|
D |
STANDOVER HEIGHT |
|
|
|
|
|
|
743.0 MM |
774.0 MM |
800.0 MM |
835.1 MM |
|
|
|
|
E |
BB OFFSET |
|
|
|
|
|
|
-58.0 MM |
-58.0 MM |
-58.0 MM |
-58.0 MM |
|
|
|
|
F |
BB HEIGHT |
|
|
|
|
|
|
312.0 MM |
312.0 MM |
312.0 MM |
312.0 MM |
|
|
|
|
G |
WHEEL BASE |
|
|
|
|
|
|
1,076.4 MM |
1,101.8 MM |
1,127.9 MM |
1,153.7 MM |
|
|
|
|
H |
BB CENTER TO TOPTUBE CENTER |
|
|
|
|
|
|
325.0 MM |
375.0 MM |
415.0 MM |
465.0 MM |
|
|
|
|
I |
BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE |
|
|
|
|
|
|
390.0 MM |
440.0 MM |
480.0 MM |
530.0 MM |
|
|
|
|
J |
SEAT ANGLE |
|
|
|
|
|
|
73.6 ° |
|
73.6 ° |
|
73.6 ° |
|
73.6 ° |
|
|
|
|
|
K |
CHAINSTAY |
|
|
|
|
|
|
425.0 MM |
425.0 MM |
425.0 MM |
425.0 MM |
|
|
|
|
L |
REACH |
|
|
|
|
|
|
398.7 MM |
422.3 MM |
443.2 MM |
465.5 MM |
|
|
|
|
M |
STACK |
|
|
|
|
|
|
599.0 MM |
603.6 MM |
617.7 MM |
627.1 MM |
|
|
|
|
N |
STEM LENGTH |
|
|
|
|
|
|
60.0 MM |
70.0 MM |
80.0 MM |
90.0 MM |
|
|
|
|
0 |
TRAIL |
|
|
|
|
|
|
83.9 MM |
83.9 MM |
83.9 MM |
83.9 MM |
|
|
|
|
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.